Untitled #0 @Prolog

A venku zima je
Já nejsem v obraze
Jestli už tu končím
Nebo jen vzdávám se

Oni si řídí svět
A já řídím si ten svůj
Chystám se na svůj vzlet
Můj osud je jen můj

Zabij mě uškrť mě
Zachraň mě povznes mě
Vada už vaří se
Nevím kdy, bojím se

Čajíček vybuchne
Venku jsou rozbroje
Nevím co děje se
Luna se zatřese

Žijeme ve světě
Kde je vše špatně
Oslíčku otřes se
Skončíme smutně

Tohle je poezie
Ta moje lyrika
Tohle je deník smrti
Vesmír pln příběhů

Můžeš těšit se
Nebudu řešit se
Budu dav i jeden
Motorka už jede

Vzpomínka na Danteho
Růžový animák
Nechápeš co říkám?
Já natřu to všem řekám

Víš štěstí
To je to co mi chybí
Nadělovat ho aspoň takto
To si cením

Proto chci bavit lidi
Dělat a psát příběhy
Když máš splíny
Radši piš, ne drogy

BíláRuka se představuje:

Nic moc extra. Jenom nejsem zcela normální. Klasika.
Příspěvek byl publikován v rubrice _bez_kategorie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Vyjádřit názor na článek

