O ničom

O čem psáti
A o čem ne
Mysl se snaží zmásti
A nebo ne

Pořád píši o té temnotě
Nikdo neví o co jde
Já sám nevím, neznám tě
Hovoří hlas v mojí hlavě

Mám jen v hlavě bordel
Myšlenka za myšlenkou
Miliony otázek
Černí skřítci po mě jdou

Skřítci, víš co myslím
Věří v ně přeci děti
Já jsem stále dítě, já nevím
Co říct, na co mysliti
Když do očí vidím ti

A budu psát furt v hádankách
Život je ta hádanka
Setkáme se zase ve snech
Dočkej večera

Setkal ses někdy
Se situací
Kdy jsi pěkně doufal
Že se vypaříš

Půjdeš někam daleko
Tam za obzor
Potom přišla noc
A ty jsi zapomněl…

BíláRuka se představuje:

Nic moc extra. Jenom nejsem zcela normální. Klasika.
Příspěvek byl publikován v rubrice _bez_kategorie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Vyjádřit názor na článek

