Album V TEMNOTĚ (Best-Of WH/RAP 2014)

Vánoce 2014
Odkaz ke stažení: http://uloz.to/xXhnG4Ub/vtemnote-rar

EDIT 28.1.15 –
Chtěl bych se trochu pozastavit nad významem jednotlivých skladeb, aby zbytečně nevznikaly otázky jako „proč je to tak depresivní/proč furt ta smrt, temnota,…/Vůbec nechápu o čem rapuješ.“

01 Kdo Vlastně Jsem:
-Představa návratu do dětství, návrat do původního stavu vědomí(někdo by řekl do Nebe)
-Moje noční výlety lesem,…
-Kritika dnešního světa
-zbytek je jasný…

02 Já Jsem Ten Špatný
-Krizové životní dny(depky z čehokoliv, dny kdy se nic nedaří, výčitky atd.)
-Kritika společnosti

03 Černá Veganská Duše
-Většina songu je o mojí zkušenosti s veganstvím a výčitkám z toho že už jsem nebyl veganem
-Kritika života kdy kašlete na svoje zdraví, jíte sračky, nehýbete se atd.

04 Všem Padlým Andělům
asi nejdepresivnější song, přiznávám, lehce jsem to přehnal.
-Zkrátka o tom že se mi nikdy nic nepovedlo, že mám v životě smůlu, Bůh mi hází klacky pod nohy
„Stádo robotů, nebudu jak všichni…“ – zase kritika lidí

05 Gravelord – Prostě song od kapely Wraiths, k tomu přidaný můj hlas. Pro mě nejslabší písnička na albu. Přiznávám že byl přidaný na poslední chvíli. Kdyžtak přeskočte.

06 Zpátky Na Začátek
Píseň o mých špatných zkušenostech s různýma věcma, se sportem, se stravou atd. Vždycky jsem něco zkusil ale pak se to pokazilo(různé zranění, problémy furt dokola)

Tak snad se Vám bude album aspoň trošku líbit.
Název a obrázek je inspirován samozřejmě NEJLEPŠÍM seriálem, ANGEL.

Nový song ZRANITELNÝ už je hotový.

BíláRuka se představuje:

Nic moc extra. Jenom nejsem zcela normální. Klasika.
Příspěvek byl publikován v rubrice _bez_kategorie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Vyjádřit názor na článek

